2013. július 17., szerda

8.- A rejtélyes rajongó

Szokásos a helyzet. Nem tudok aludni. Nem azért, mert a cyber világ annyira magához láncolna... Egyszerűen csak nem éreztem fáradtnak magamat.
Jelenleg forognak kis fogaskerekeim, ki a fene lehet.... Ja, hogy nem avattalak be titeket a részletekbe? Akkor ideje mesélnem...
Mondtam anyunak hagyja nekem még egy kicsit itt a "pötyögit" mert pár dolgot meg szeretnék nézni. Rábólintott, s nagy szerencsémre (??) nem mondta, hogy tegyem el hamar, úgyhogy ezért ülök itt még hajnali negyed 4-kor is. Azt hiszem (??) nem bánom...
Pont a minap panaszkodtam Picurinak, hogy kihaltak a romantikus és a rejtélyes férfiak... Esetleg egy-kettő maradt meg az utókornak, mutatóba. Nos, megszólaltam. Tudjátok, van az a kérdezgetős oldal az ask.fm és a macska rúgja meg, hogy nem kapcsoltam ki a "névtelen kérdezés" funkciót. Kis ideje már böngésztem, mire kapok egy üzenetet a most már "Mysterion"-nevű úriembertől. Az első üzenete így szólt:
- Szeretlek pedig nem szabadna :/
Na, ez volt az a pillanat, hogy majdnem kiesett az egér a kezemből, s felmerült bennem az is, hogy félrenyomott-e... Nos, a későbbiekben rájöttem, hogy vagy valaki irgalmatlanul meg szeretne szívatni (akkor ez egy aljas tréfa) vagy léteznek még igazi megoldásra váró rejtélyek. Egy embert lőtt ki, aki eszembe jutott, bár ezzel elég messze jutottam. Ki lehet? A fiatalemberbe pedig szorult egy jó adag művészi hajlam, midőn a következőt kaptam tőle: "Kilétem maradjon hát titok, tán mindkettőnknek így jobb.. Csókodért megküzdenék, tűzön s vízen által mennék..." - faggatom kilétéről, s ő megint csak válaszol: "Nem tehetem, szebben szólva nem merem.." - próbáltam utalni rá, hogy nekem mondhatja bárhogy, de ilyen választ kaptam rá: "Szívem tiéd immáron, nevem tán megtudod a nyáron.. Felfedni kilétem még nem merem, hisz belsőm farkasokkal teli verem.. Hol a józan ész, s a szív, élet-halál harcot vív.." Erre csak azt kérdeztem: Immáron vagy régóta? Mire ő: "Régóta.. Csupán így jött ki a rím.. De inkább befejezem a rímelést." - említettem neki, hogy mivel ismer ezért tudhatja, hogy majd megpukkadok, hogy megtudjam ki ő... (Hát kinek az oldalát nem furdalná a kíváncsiság?) "Tudom, és az az érzésem, hogy ha megtudod kapok a buksimra. :)" - túl jól ismer a fiatalember... Érzem, a válaszából... Mondtam neki, hogy elég jól ismerhet, mire jóformán gondolatolvasóként reagált: "Ilyennel nem tréfálnék soha, főleg nem veled. Kérlek, bocsáss meg, ha némileg "kicsaptam a biztosítékodat", nem ez volt valódi célom. Cserébe elárulok valamit, ami tudom, hogy megfordult a fejedben: Semmi közöm Clyde-hoz. Kívánok neked, további szép estét/reggelt. Csókolom a kis kacsóidat." - és kész vagyok... Annyit tudtam meg, hogy 2-3 éve ismerem, de nem jutottam sokkal közelebb. Akik  eszembe jutottak, nem lehetnek... Egyikük sem... Ki az a rejtélyes Mysterion?

2 megjegyzés:

  1. Csodák még vannak :)
    A sors keze kiszámíthatatlan :)

    VálaszTörlés
  2. Már csak akkor fogok hinni a csodában, ha egy megtörténik. :)

    VálaszTörlés