2013. július 12., péntek

7.- Röviden

Kimaradt 3 nap, hogy nem írtam. Tipikus női logika, hogy pontosan ennyi ideje filózok azon, hogy le kellene ülni írni...
Igazából az elmúlt napokban sem történt semmi rendkívüli. Csak pár olyan jó dolog, amire még akár idős koromban is szívesen emlékszek vissza. Például a tegnap este. Ültünk, borozgattunk hármasban és kifejezetten jó volt, hogy nem voltak köztünk lányok (persze, rajtam kívül). Felettünk a csillagokkal teli ég, kezünkben egy üveg bor, egy vörös macska, és beszélgettünk. Nagyon jó érzés volt.
Egyetlen probléma igazából, hogy manapság, amikor kijárkálunk szit-re, csak szakmájukat végző lábtátogatós hölgyekkel találkozunk leginkább. (Kivétel azért akad egy-kettő) Csak a nagy része korcs...
Szóval, voltaképpen az elmúlt pár nap a pihenésről és a barátokról szólt. Egyetlen bajom csak az, hogy egyszer sem voltam még Orfűn idén. Pedig kissé már pancsolhatnékom van. Jövő hétvégén meg nem fogunk tudni menni, mert én megyek Dombóvárra... Hoppá, majdnem elszóltam magam ;) Lesz ám élménybeszámoló rendesen ;) Addig is fárasztalak benneteket "unalmas" hétköznapjaimmal. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése